Friday 18 August 2017

Forex azerbaycanda


Nilai kami orang-orang kami Memimpin penerbit b2b, yang mengkhususkan diri dalam komunitas profesional online dan interaktif Dengan berbagai layanan termasuk situs web, publikasi email, penghargaan dan acara industri, Sift Media memberikan konten bermerek dan asli kepada lebih dari setengah juta profesional di bidang akuntansi, TI, SDM Dan pelatihan, pemasaran, dan usaha kecil. Dengan menghasilkan konten berkualitas dan melibatkan pemirsa profesional kami di beberapa titik sentuh, kami menawarkan peluang pemasaran unik dari merek b2b yang menghasilkan laba atas investasi yang sesungguhnya. Nilai Kami Kami percaya dalam menciptakan konten, memungkinkan percakapan dan mengubah peluang bisnis, baik untuk khalayak bisnis maupun klien periklanan kami. Dengan berfokus pada konten dan mendorong keterlibatan masyarakat, kami bertujuan untuk menciptakan lingkungan yang terpercaya dan unik bagi merek bisnis dan profesional bisnis untuk mengoptimalkan hubungan. Orang-orang kami Orang-orang kami adalah aset terbesar kami dan kami beruntung mendapatkan beberapa talenta digital terbaik di negara ini. Dengan tim manajemen senior, manajer kampanye dan akun berpengalaman, editor pemenang penghargaan, dan tim produksi dan teknologi terdepan, kami memiliki struktur dan kualitas yang membedakan kami dari penerbit lain. Cari tahu lebih lanjut dan temui tim di bawah ini. Tom Dunkerley Direktur Keuangan Steven Priscott, Menyaring Sejarah Kami Didirikan oleh Andrew Gray, David Gilroy dan CEO Ben Heald saat ini, Sift menawarkan layanan informasi khusus industri yang memanfaatkan internet dengan mengintegrasikan berita dan konten web tradisional. Dengan latar belakang Bens di bidang akuntansi, diputuskan bahwa ini adalah pasar eksplorasi pertama dan pada tahun 1997 AccountingWEB. co. uk lahir. Rumusnya berhasil, dan dalam 12 bulan daftar sirkulasi telah meningkat dari 10 menjadi 4.000, dengan pendapatan dihasilkan dari iklan dalam buletin mingguan mingguan. Sift Media sekarang menjangkau lebih dari 700.000 profesional bisnis terdaftar setiap bulan dan memberikan lebih dari 5 juta tayangan halaman di seluruh portofolio 11 judul di Inggris dan Amerika Serikat. Tidak hanya kami terus mengembangkan beberapa komunitas bisnis online yang paling setia dan terlibat, kami memberikan solusi terdepan untuk pengiklan. Untuk riwayat yang lebih rinci, kunjungi situs perusahaan kami. Jika Anda ingin bergabung dengan salah satu penerbit paling menarik di Inggris dan Anda yakin memiliki gairah dan keterampilan untuk menjadi bagian berharga dari tim, mengapa tidak memeriksa lowongan kami saat ini. Fikirleri, Kosgeb, Para Kazanma ve Bayilik Veren Firmalar 20 bin TL altnda bayilik veren firmalar 20 bin TL Bayilik veren firmalar 2015 ylnda gncellenmitir. 20 bin TL ve altnda bayilik veren firmalar 1 - Bayilik veren firma KIDS EDUCATION ACADEMY: Amerika8217da yaygn olarak kullanlan eitim program, PENDIDIKAN ANAK PENDIDIKAN ile yollarn birletirdi. Ocuklarmzn geliimleri gz nnde bulundurularak oklu zeka kuram ve etkin renme yntemi ile hazrlanan programlar eliinde klasik kre anlayna son veren KIDS EDUCATION ACADEMY8217de ocuklarn yetenekleri n plana karldndan becerileri artmaktadr. PENDIDIKAN ANAK PENDIDIKAN 8216i dier krelerden ayran en nemli etkenler EARLY ENGLISH (Erken ngilizce) telah AWAL MATH (Erken Matematik) eitimleri. Bayilik hakku daha deyal bilgi almak iin bu siteyi inceleyebilirsiniz. Pendidikan anak-anak 2. Bayilik veren firma Hamsi Finger: Hamsi Finger Karadenizin lezzetli bal olan hamsinin mteriler iin zenle seilmi, besin deerlerini kaybetmeden ve tazeliini koruyarak temizlenip fileto ekline getirilerek zel soslar eliinde soslanp kzartlmas sonucu 100 grlk paketler halinde tketime sunulan bir rndr. Hamsi Finger alveri merkezleri ve ehrin dinamik noktalarnda standlar ve kiokslar oluturularak mterilere sunulmaktadr. Hamsi Finger Bayilik letiim Telefon: 0545 930 10 20 E-posta: infohamsifinger Web: hamsifinger 3. Bayilik veren firma Bebeto: Bebeto Elence Adas Bayilik Bedeli alnmadan berdiri kurulum ve rn maliyetine yksek kar marj oranyla kazandran bir sistemdir. Srekli Waralaba demesi ve reklam katlm bayar almayan Bebeto, Bebeto Elence Adas Bayilik alacak hedef bla olarak Trkiyenin tm AVMlerini gsteriyor. Bebeto bayilik artlarnda aranan iyeri zelliklerinde AVM ii orta kiosklar isteniyor. Bayilik adaylarnda aranan zelliklerde tketici odakl yeniliklere ak, kazan-kazan felsefesini benimseyen adaylar tercih ediyor. Bebeto Bayilik letiim Telp: 0212 875 86 90 Faks: 0212 875 86 89 E-Mail: kervangidakervangida. tr 4. Bayilik veren firma Mc. Gelembung. Mc. Bubbles Dnya8217da yaygn olan Bubble Tea8217yi yurtii ve yurtdda eitim alm profesyonel ekibi ile Trkiye8217de tantmak isteyen Mc. Bubbles, AVM8217ler de kurulacak stand ve kiosklarda 5 bin ile 7.500 euro aralndaki yatrm bedeli ile giriimcilere i imkan sunuyor. Mc. Bubbles rnleri nedir diyenler, aylar, Bobalar, Jellyler, Tozlar ve uruplar. Mc. Bubbles Bayilik letiim Tel amp Faks: 0232 463 03 36 E-posta: infomcbubbles. tr Bayilik veren firmalar devam edecektir. Daftar gncellenmektedir Selamn aleykm kesin gecesi hayrl olsun in. Istanbul fatih te ikamet ediyorum yllardr kendim arsa tarla arazi ba bahe alm satm ve oto takas ii yapyorum. 31 yandaym, ok kr uana dek kimseye maddi konuda muhta kalmadm, krler olsun ok kazandm ve ok yer aldm, satmyorum aldm yerleri, umuttum diyebilirim, uzun vadeli yatrm yapyorum. Ki bu i artk benim iin hobi haline geldi, demem oki nakitim olmad iin al sat iine bi mddet ara vermek zorunda kaldm, internette gezinirken reklam sitelerinde denk geldim bu siteye, yorumlar okuyunca yazmak istedim, maddi durumu olan kar ortakl yapmak isteyen arkadala sonuna kadar i Yapar yannda olurum Arsa tarla vs bana zaman zaman evremden vs geliyor kendimde aratrp buluyorum, arkada nakit konusunda bana yardmc olacak, arsa vs satlnca ana parasn ​​alacak, geri kalanda bllecek masuk daha detayl ekilde grmek isteyen arkada olursa fatih 0536 447 25 92 fatihkurhan.1453hotmail allaha emanet olun , Vesselelam .. Adanal olan ve ilek caddede uzunlamasna 10 m enlemesine 4 meter yeterli bu i iin yada tam tersi ok iyi bir i var btn malzemeri var bende dkan ve gider senden i yapicak tm malzeme benden ok karl bir i ama sermayemi baka ite kaybettim8230ayda abartmiyorum 10-20 kazanabilir iz telah adanada olmayan bir i ciddi saya dnen ortak bir Arkada gvenilir iyi niyetli olursa para kazanabilir iz823005416212901 HAYVANCILIKTAN KUCUKBAS BUYUKBAS ANLIYORUM BILGIM TECRUBEM VAR SERMAYE Maddi Yardim ARIYORUM yi gnler. Samsunarambada muhasebeciyim..Kendime zel bir ile ilgilenmek istiyorum fakat sedikit iki Sektr hari aklma pek bir ey gelmiyor. Uzun bir sredir fizibilite almam oldu..Ag Akldan stndr diyerek buraya yazma ger Eksinimi duydum.50.000 e yakn sermayem var bu konuda yardmc olabilecek veya i teklifi sunabilecek kiiler varsa ecelsizvarishotmail adresinden bana yazabilirler. Ilkgretim ve grenim kurumlar iin satlk 3d sinema sistemi projektr hd ses sistemi 100 adet plorize gzluk 33 ebadtnda gr gumus perde 2 adet film bu sistem sayesinde cok deneyim deneyim kazandm ve kazanc elde ettim, ve kendi iimi sektrm oluturdum, imdi satyorum. kenarda toplu bir vaziyette Durmakta, ben kendi iimi kurdum alacak olan arkadamda kendi iini kurmas iin sata ckaryorum. ciddi alclar arasn ​​0554 345 52 98 alcsna hayrl olsun ahmet k dedi ki: merhaba ANKARA da yeni amay dndmz bilgisayar tamir ve sat hadisi iin iten anlayan gvenilir eleman ihtiyacmz vardr. Ilgilenenlerin 544 3670692 nolu telefon veya nikbin33gmail mail adresinden ulamalar Adnan arslan dedi ki: Merhaba ben asya cim royal cim ve ipekcim den adnan 4o bin liraya ortak aryorum. sektrmz hazr rulo cim .0553 100 5373 Bedir karagz dedi ki: Selam arkadaslar kendime ait Cig Kofte Dkkanm var, olduka byk ve guzel. ben zel irkete alyorum, dkkanma uan ilave olarak tavuk doner ve et dner koycam .1,5 Yil oldu dukkani acali, bana Dukkan da d Urup iletecek ortak aryorum, suan zaten Dukkan isler durumda. ciro gnlk 1000 tl ile 1500 tl olarak dnlyor. ortaklik cin 300000 tl istiyorum, ilgileneler .0532 494 04 63.nolu tel Den araya bilirsiniz. iyi gnler ediz zkan dedi ki: French crepes waffle Bayilik French crepes waffle bayilik hakknda. Crepes Prancis wafflee tatli cesitidir zel drm tarzindadir. Nutella ve taze meyvalarin karisimiyla yapilan bir yiyecektir. Fransa markasidir Bayiliklerimizde tum urun malzemeleri kurulum bize ait olup acilis organizasyonu kurdale kesimine kadaranahtar teslim firmamiz yapmaktadir isteyen buyuk dukkan tarzinda isteyene avm lerde stant tarzinda kurulum mevcuttur. French crepes waffle bayilik ve bayilik artlar Tm decarasyon bize aittir. Sizin yapmaniz gereken tum belgelerimizle Vergi levhasini cikartin mekani yeri gosterin biz gelelim tum ekip ve ekipmanimizla teslim edelim. Mekanda calisacak elemanlariniza 3 pistol egitim verilip yetistirilecektir. Uanda Trkiyede buyuk patlama yapan hizli para kazanmanin en iyi adalah seeneidir. Bayiliklermiz istanbul sakarya izmit illerinde faliyettedir. DETAYLI BILGI: 05533717929 ediz zkan musteri temsilcimiz Burhan bey bilgi ve bayilik almak istiyorum 0533 334 2137 Murat Lenger dedi ki: ncelilk ile, Bu sitede i imkanlarn paylaan, Deerli nsanlarna ok teekkr ediyirum .. Ayn konularda benimde bir aray sorunum var. Yaklak 15 yllk turizm alanym, Yurt dnda bulundum ok kez8230 Hem amal hem tatil8230 .. Uluslar aras iki firma arsnda, gvenilir kii olarak i yaptm8230 Belgelerim, szlemelerim henz daha mevcuttur .. Dahas ayn zamanda 6 yllk bir iletme sahibiyim. Ama truzm sektrnde yapm oldugum i, Artk eskisigibi deil. Ve buna dayanarak Yaam olduum Antalya ilinin manavgat ilasinde, Bir i kurmak istiyorum, Bir bayilik, istiyorum. Tek ve ilk bir i sahibi olmak Hayalim8230 nki bir restoran amak, veya dnerci, bunlar gn getikce oalyor, ve olduu deerini yitirmekte. Buna dayanarak Yukarda okuduum, baz konularda letiime gemek istiyorum .. ve Deerli tekliflerinizi bekliyorum8230. OKTAY KALENDER dedi ki: bir telefonla para kazanmak istermisiniz evrenizde trafik kazas i kazas geirmi lm yada yaralanmadan doan sakatlk yaayan kiileri bits bildirin aralarda trafik sigortalarna i kazalarnda altg irkete aacamz tazminatlarla hem akraba ve arkadalarnza maddi yardm etmi olursunuz hemde dava bana sakatlanmalarda 500 tl lmlerde 1000 Tl para kazanm olursunuz TIDAK DAVA SONULANA KADAR KESNLKLE EN UFAK BR CRET BLE TALEP DLMEMEKTEDR DAVA KAZANILDIGI ZAMAN MAHKEME MASRAFLARI DAHL KAZANILAN TAZMNATIN 20 SN TALEP ETMEKTEYZ ukuran denecek miktar kendi paymzdan decektir. TEL 05469089715 Telepon tidak bisa? BAYLK 3 PAKET: HALNDEDR. KLASK PAKET 10.000 TL GM PAKET: 15.000 TL ALTIN ​​PAKET: 50.000 TL Yaplacak olan ilem. Kk Esnaf Kalkndrma Sistemini Bulunduunuz l Genelinde Yrteceksiniz. Bu Kapsamda Kk ve Orta lekli Esnaflar Sisteme Kayt Yapacaksnz Kaytlarda Yllk yelik Bedeli 299 TL alnacak Bu Bedelin 200 TL si Ukuran Kalmaktadr. Esnaf Kaytlar Bitikten Sonra Hizmet Kart Satlar Yaplacaktr Kartn Fiyat 60 TL dir 50 TL si Ukuran Yani l Temsilcisine Kalacaktr. Sizde Temsilcisi Olduunuz lin le Nfusuna Gre 2.000 TL la 5.000 TL Arasnda le Temsilcilikleri Vereceksiniz le Temsilcilerinden Alacanz Temsilcilik cretleri l Temsilcisine Yani Ukuran Kalmaktadr. Le Temsilcisinin Kazan Payn Siz Belirleyeceksiniz. Bu Sistemde l Temsilcilerinin Kazanc ok Byk. KK VE ORTA LEKL ESNAFLARIMIZA VERDMZ HZMETLAR: ESNAFLARIN MTERLERN SABTLEME, YEN MTERLER KAZANDIRMAK, ESNAFLARIN YAPTII KAMPANYALARI VE NDRMLERN TOPLU SMS LE ANINDA BLDRM YAPMAK, ESNAFLARIN CRETSZ GAZATE, TV. RADYO, BLLBOARD VE WEB STEMZDE REKLAMLARINI YAYINLAMAK, HER ESNAFA 10.000 TL DEERNDE FERD KAZA SGORTASI HEDYEMZDR, ESNAFLARA SABT TELEFONLARDA 400 DAKKA CRETSZ GRTRME SALAMAK, ESNAFLARA CRETSZ LOGO ALIMASI YAPMAK, ESNAFLARIN SA KOLUYUZ. Yetkili: VEL BIYIK (GENEL MDR) Alamat: MERKEZ DENZL Tel. 05301435783 EBUBEKR DELBAI dedi ki: 1 - STANBUL - ZMR - ANKARA dndaki il merkezlerinde maksimum 3 bayilik hakk verilecektir. Ayrca uluslar aras da olablr. Trkiye dnda. 2- STANBUL - ZMR - ANKARA mencemari dia semte 3 SEPULUH FAZLA adet bayilik hakk verilecektir. Lelerinde ise dia ileye sadece 1 bayilik hakk verilecektir. 3 - Bayi adaylar lisans sahibi olduktan sonra dzenli eitimlere katlp beslenme danmanl yani welness kou olacaklardr. bu sfatlar dier lkeler de de geerli dir. 4- Bayi adaylarnn kendi llerinde veya ilelerinde merkezlerin ilek caddesinde minimal 31 daire veya dkkan veya ofis olacak ekilde ofis kiralamalar ve vcut analiz merkezi formatnda i demelerini yaptrmalar gerekmektedir. 5-Bayi adaylarnn iinde uzman olarak yetimeleri gerektiinden eitim iin kendi illerinde bizzat kendi ofislerinde eitim vermek zere bir eitimci grevlendirilecektir. 6-Ofis ii analiz cihaz ve demirba eya masraflar bayi tarafndan karlanacaktr. Bunlarn bedeli maksimum 3000 TL039Y gememektedir. 7-Bayi vergi levhas ve ama ruhsat alarak ofisine resmiyet kazandracak ve de gayriresmi olarak almasna izin verilmeyecektir. Bunlarn maliyeti 1200 TL civarndadr. 8- Bayi lisans creti olarak 150 TL lisan creti der ve kilo kontrolnde tavsiye edilecek rnlerin minimum maliyeti de 4500 TL civardr. 9 - Bayi nya ansara kzlay analiz merkezimizdeki alma sistemiyle ayn ekilde alacak ve orlu merkezimizin tavsiyeleri ile iini geniletme imkan bulabilecektir. 10-Bayilik mracaatnda bulunan firma, kimlik fotokopisi. Iyeri fotoraflar lisans creti bedeli olan 150 lirann dekontu ile birlikte mracaatlar kabul olacaktr. ZENGN GRUP TRKYE-ANKARA KIZILAY OFS RT TELEFON 0 507 917 59 20 SLAM AYTA dedi ki: ANADOLU YAKASINDAK EKMEKY, SARIGAZ, SAMANDIRA, KARTALDA K PROJELERMZDEK DARELER N AKRABANIZDAN, EVRENZDEN, ALICI GETRN DARE SZLEMEMZ YAPALIM SZE DARE BAINA 1000 TL PARA KAZANDIRALIM. TEL: 0533 475 99 88 TEL: 0537 387 38 87 TEL: 0216 641 01 51 Baha Saban Gulfidan dedi ki: DUBAI039DE SIRKET KURMAK ISTEYEN, KORFEZ ULKELERINDE KENDI URUNLERINI TANITIP SATISINI GELISTIRMEK ISTEYEN KISI VE KURULUSLARA YARDIMCI OLABILIRIM. YERLESIK BIR FIRMA KURMAK ICIN BAE VATANDASLARININ SUPONSORLUGU SOZKONUSUDUR. HERZAMAN GUVENILIR BIR YEREL BULMAK KOLAY DEGILDIR. KUCUK CAPTA IS KURMAK ISTEYENLER ICIN NORMAL SEVIYEDE VATANDAS TANIDIKLARIM VAR. EGER SIZIN PROJELERINIZ YADA YAPMAK ISTEDIGINIZ BUYUK YATIRIMLAR ICIN ISE DEVLETIN UST SEVIYELERINDEN BIR COK ISINIZI KOLAYCA COZEBILECEK UST DUZEY TANIDIKLARIM MEVCUTTUR. 1992 YILINDAN BUYANA 16 SENE RUSYA 5 SENE039DE DUBAI ADALAH TECRUBEM VAR. KUCUK ILANLAR BUYUK ADALAH IMKANLARI GETIREBILIR FIRSATLARI NEREDE OLURSA KULLANMAKDA VE DEGERLENDIRMEKDE FAYDA VAR. UNUTULMAMASI GEREK BIR DIGERKONU ISE BIRLESIK ARAP EMIRLIKLERI PAJAK GRATIS ULKESIDIR VE SADECE BU ULKEYE TICARET VEYA ADALAH YAPMANIZ DISINDA BASKA ULKELEREDE DUSUK VERGILI IHRACAT YAPMANIZI SAGLAR. ILGILENENLER BENIM ILE IRTIBATA GECEBILIR. TEL: 971 55 186 65 10 gulf-b e-mail sabangulf-b veya bahagulfidangmail hakan glek dedi ki: adm hakan benim yeterince sermayem cok yok ama beni ve ailemi ileriye kadar atacak bayilik aryorum TENEKE TAVUK dedi ki: quotTENEKE TAVUKquot markas altnda Trkiye039de sejenisnya Defa ticari olarak halkmzn hizmetine sunulan tenekede tavuk yemei, Marmaris039teki ilk ubesiyle hizmet vermeye balamtr. Pek yaknda alt yaps hazr hale gelecek olan quotfranchisequot sistemi ile hizmet sebuah kuracak olan firmamz, ylardr TV039de gezi programlarnca reklam yaplm olan bu rn olduka dk bir yatrm maliyeti ve kolay operasyonlaryla sizlerin iletiminize sunacaktr. Yorum ve taleplerinizi deerlendirebilmemiz iin bize teneketavukhotmail adresinden ulanz. Sayglar, TENEKE TAVUK Ekibi (facebookTenekeTavuk) sektrde 1 numara liderim diyenler ben kazanmay seviyorum diyenler arkadalarma nericem onlarda eiticem reticem bir organzasyon kurucam byk meblalarda paral kazancam diyenler. Yurt ii yurt d ukuran sesleniyorum bana kulak verin irket ortaklar aryoruz czi cretlerle bu ii kurabilir ve milyoner Ola bilirsiniz Evet sen Ben bu milyanlar kazancam diyen kii. Kendi haknda sv gnder i bilgileri ukuran gnderilecek. Handanmetnhotmail diyarbakrda amay dnyorum bayilik artlarnz aklarmsnz yada tlf da grelim.05326657844 DOLUNAY TEZER dedi ki: Ankara039da mee odununda pien hakiki el amas tandr lava reten i yerimi baka bir i projemden dolay devrediyorum8230hazr mteri balantlarm var8230talebi tkenmeyen ve karllk oran ok yksek bu ie kazancna gre ok ok uygun bir sermaye ile sahip olabilirsiniz8230tm verilerin gereklik membayar Bire bir yerin de gsterilip Ispat edillecektir8230i yerim faaldir hemen para kazanmaya balayabilirsiniz..frsat yakalayan sen ol hemen irtibata ge8230 Dolunay TEZER82300 532 204 58 158230dolunaytezerhotmail iranda yashiyorum telah turkiyeden bayilik almakistiyorum Okullarda il mili eitim onayl Film Gsterham iin dnen arkadalar bana ulaabilir belgl tatepe dedi ki: lkretim rencileri iin zel yapm 3D Filmlerimizden bir ya da birka tanesi (HDMI tercium), HDMI Projeksiyon, Perde 3D, HDMI DVD, 3D Gzlkler, Ses Sistemi ve Kurumsal Kimlik Unsurlar olarak logo, kartvizit , Situs web, pribadi Kyafeti , Yaka kartlar, katalog, sinema Giri Biletleri, Sinema tantm afileri bayiimize sunulmaktadr. Filmlerin hepsi l mili eitim mdrl onayldr. Yatrm Maliyeti: 5.000 TL - 30.000 TL arasnda deimekte olup (Bayilik alnacak ile gre deimektedir. Rnein 50.000 lkretim rencisi olan birilin 3D Sinema Gsterimi bayilii 5.000-7.000 TL aralndadr) Ortalama Kar Marj 90 dolaylarndadr. Rnek olarak 4 Seans ve seansta 100 rencinin izledii bir 3D Sinema hizmetinde bilet cretinin 3 TL olarak kabul edilmesi halinde 1200 TL Gelir sz konusudur. Sz konusu gelirlerin 50 sinin okullarla ba olarak verilmesi halinde ise 3D Sinema ortalama gnlk geliri en az 600 TL okuldasinamahotmail Sayglar. Belgl Tatepe sinan ko dedi ki: antalyada reklam ve lazer kesim atlyemi devretmek veya ortak almak istiyorum. Yalnzlktan, lazer makinam ilgili yeni fikirlere ihtiyacm vardr. Devralmak, ortak olmak veya lazerle neler yaplaca konusunda fikirleri olanlar bana yazarlarsa sevinirim8230 ayrca fason i fikirleri olanlardanda mail bekliyorum teekkrler. Skoc07hotmail FARUK GRSOY dedi ki: RESTORAN OTELLER DE VE AIRLIKLI. AILIK YAPTIM 13 SENE GIDA SEKTRNDEYM YEME ME - CAFE - REST. LARA YAPILAN YATIRIM KAZANDIRIR. BERISTIRAHAT. OTELERNZE EN AZ MALYETL VE GSTERL MEN KURULUMU N BLGERM. U AN 5 YILDIZLI OTELDE AILIK YAPMAKTAYIM. DETAYLAR N TEL. 0507 363 41 54 gursoyfaruk2gmail emrah otyakmaz dedi ki: burda birok fikir ve yorumlar var ama unu slemek istiyorum ciddi bir i projesi ve para kazanma ekli gremedim. Imdi gerekten gda sektrnde para kazanmak isteyen var m elimde 1 tane scak gda duduk projesi var sadece sermaye gerekli. Dda ediyorum piyasadaki gida sat ilerinden ok farkl ve karl bir itir proje halindedir. Marka ismi slogan nasl ileyecei ince ayrntsna kadar yazlmtr sadece hizmetin hayata geirecek bir yatrm orta aranmaktadr. Hseyin Otu dedi ki: YATIRIM DNP KEND N KURMAK STEYENLERN DKKATNE Yatrm dnp kendi iini kurmak isteyenlerin dikkatine steyene KOSGEB KRED LE DESTEKLENEN. Salkl beslenme ve obezite ile mcadele kapsamnda iller ve ileler baznda gelecei parlak olan vcut analiz ve kilo kontrol merkezi bayilikleri verilecektir. Lgilenenlerin aadaki artlar 1- STANBUL - ZMR - ANKARA dndaki il merkezlerinde maksimum 2 bayilik hakk verilecektir. 2 - STANBUL - ZMR - ANKARA mencemarkannya semte 1 adet bayilik hakk verilecektir. Lelerinde ise dia ileye sadece 1 bayilik hakk verilecektir. 3- Bayi adaylar minimal 2 gnlk eitime katlp beslenme danman sertifikas almalar gerekmektedir. 4- Bayi adaylarnn kendi llerinde veya ilelerinde merkezlerin ilek caddesinde minimal 31 daire veya dkkan veya ofis olacak ekilde ofis kiralamalar ve vcut analiz merkezi formatnda i demelerini yaptrmalar gerekmektedir. 5-Bayi adaylarnn iinde uzman olarak yetimeleri gerektiinden eitim iin kendi illerinde bizzat kendi ofislerinde eitim vermek zere bir eitimci grevlendirilecektir. 6-Ofis ii analiz cihaz ve demirba eya masraflar bayi tarafndan karlanacaktr. Bunlarn bedeli maksimum 3000 TL039Y gememektedir. 7-Bayi vergi levhas ve ama ruhsat alarak ofisine resmiyet kazandracak ve de gayriresmi olarak almasna izin verilmeyecektir. Bunlarn maliyeti 1200 TL civarndadr. 8- Bayi lisans creti olarak 150 TL lisan creti der ve kilo kontrolnde tavsiye edilecek rnlerin minimum maliyeti de 1000 TL civardr. 9- Bayi nya u an orlu analiz merkezimizdeki alma sistemiyle ayn ekilde alacak ve orlu merkezimizin tavsiyeleri ile iini geniletme imkan bulabilecektir. 10-Bayilik mracaatnda bulunan firma, kimlik fotokopisi. Iyeri fotoraflar lisans creti bedeli olan 150 lirann dekontu ile birlikte mracaatlar kabul olacaktr. ORLU VCUT ANALZ VE KLO KONTROL MERKEZ RT YETKLS. HSEYN OTU RT TELEFON 0 532 732 34 12 bayilikistiyorumvucutanalizmerkezi erdem kaya dedi ki: kira bedeli demeden bursa nilfer carefour marketi iinde araba eklinde grsellii olan ilgi eken bir dondurma standm var. Evlilik nedeniyle paraya ihtiyacm oldugundan ii devretmek istiyorum. Kira yok ek masraf yok elektirk su Hepsi carefoura ait. Ciddi dnenler olursa telim 05079801966 bedeli 25.000 tldir. Bnyamin Arslan dedi ki: Bebek, ocuk ve Gen Mobilyada Hello Kitty imdi Trkiyede COKUN ERDEM dedi ki: NCELKLE YK BU STEYE GRP BLE BR KEF YAPMIIM BR NSAN OGULUNA VERECLECEK YATIRIM RUHLARINA SAHP OLDUGUMU DNYORUM MKANSIZ DYE BREY YOK YAPAMIYACAGIMIZ H BREYDE YOK BU KADAR MKAN VE FIRSAT VARKEN ZENGN OLMAK Zor DEGL KOLAY SMN DNYAYA DUYURMAK Zor BUNUDA Burdan ALMI OLDUGUM FKRLERLE DNYAYA DUYURACAGIM PHESZK ALLAHIN ZNYLE AMA B Yardim OLMADAN BYERE GELMEK G OLABLR AMA ONUDA BAARIRIZ AZM OLDUKTAN sonra BENM GB DNEN VE YAPMAK STEEYEN ARKADALARIMIN YORUMUNU BEKLIYORUM 0543 950 22 67 ercan alolu Dedi ki: Merhaba .. lkretim ve ana snflarna 3d film gsterimi yapmak istiyorum. Sistem hakknda bilgisi olan varsa irtibata geerse sevinirim. Zmir ve Manisa039da bu ii yapmak istiyorum. Sorularm olacak 1-Bu ie uygun bir projeksiyon maliyeti nedir 2-Toplam maliyet nedir 3-MEB nya bavurana olumlu cevap veriyor mu 4-Bu ii eki olarak yapabilirmiyiz Yoksa tamamen kendimizi vermelimiyiz 5-Filmlerin telif hakk oluyor mu (toplu gsterim sonuta) 6- 3d film nasl temin edilir yasemin znal dedi ki: Trkiye039nin bir ok noktasnda Kuracamz Analog ve Dijital Takograf ve Kalibrasyon hizmeti veren yetkili servislerimiz ile kaliteli hizmeti mterilerinizle buluturmaya devam ediyoruz. BAYMZ OLMAK STEYEN DEERL YATIRIMCILAR DAHA DETAYLI BLG N 0 530 307 30 02 TELEFONDAN YASEMN ZNAL LE GREBLRSNZ. Hseyin ahin dedi ki: 0546 949 9009 elektrohat internet sitemizden geni bilgi alp bize ulaabilirsiniz. Elektrik hattndan internet sisteminin sat temsilcisi olabilirsiniz8230. Googlekazanclaripdf dedi ki: Arkadalar yorumlarda nasl i sahibi olunur, u kadar sermayem var nasl bir i kurmalym gibi sorular var. Imdi eer evinizde bilgisayar ve internet varsa ok gzel para kazanrsnz diyorum fakat ok kolay demiyorum. Sadece google ve facebook gibi siteleri biraz kullanmay biliyorsanz buyrun googlekazanclaripdf sitesinde inceleyebileceiniz bir ok rn var. Ukuran tavsiyem eer gerekten kazanmak istiyorsanz bu siteye girin ve rnlerin makalelerini okuyun rn konular genellikle internetten para kazanma kitaplaryla alakal. Zaman ayrmadan kimse ukuran havadan para vermez biraz uramalsnz. Ukuran zellikle Teobook ve GooMass kitaplarn neriyorum. Ok kapsaml hem sermayesiz hemde sermaye ayrarak ukuran para kazanma yntemleri anlatlyor. Bundan sonras ukuran kalm aratrn ve hayatnzn ynn deitirin unutmayn bulacanz bilgiler ok nemli. Kyaslamanz asndan ukuran 09.05.2012 tarihli okuduum zel bir niversitenin sertifikal eitim proramndan rnek niversite Sosyal Medya Pazarlama Uzmanl zerine eitim veriyor 90 saat ini sryor ve bu eitimlerin cretleri 2500- 3000 TL civar deerlendirmenizi buna gre yapn googleda arama yapn gerek olduunu grceksiniz. Alamat googlekazanclaripdf imdi hayatnza yn verebilirsiniz. Ben ynm izdim gelecek kaygsndan uzaklayorum nk gelecein iini kurmaya baladm internet pazarlamacl8230herkese bol kazanl gnler. Www googlekazanclaripdf abdullah arabac dedi ki: gda imalatnda mc bi frmayz unlu mamuller toptanclar gda toptanclar n ekmek frnlar ve pastehaneleri ilgilendiren bi rn imalat yapyorum ilgilenenler arasn ​​ltfen 0537 703 93 68 0272 718 27 28 kke Mor dedi ki: slm ben kke mor stanbul da yayorum Kebap yim 24 yandaym yurt dna kma almak istiyorum ltfen yardm 05418540267 numaram

No comments:

Post a Comment